6 ian. 2010

Si tot asa ...



Neatza ... Daca se poate zice asa. E inca 6 dimineata iar soarele nu prea se face aparut . Inca o zi de ger intens si idei arse din rutina.Cafeaua , muzica celor de la Poets of the Fall si servetelele imi sunt prietenii din dimineata asta . Probabil mintea mi-e mult prea bulversata la ora asta..si chiar mult prea lenesa ca sa ma ajute sa scriu ceva interesant. Dar despre un lucru pot scrie : Eu.Eu si tot Eu. [ cu defecte, calitati (desi nu prea simt ca le am) , ciudatenii si o lista de prieteni ] .
- Ma numesc Ioana !
-17 ani . 8-|
- Scorpion \m/
-Nu imi place ca
: sunt incapatanata si atunci cand nu trebuie , am stari nasoale de prea multe ori, ma supar repede, ma iau de lumea care nu imi place , sunt prea exigenta cand vine vorba de punctualitate [ dar asta cu exigenta o pun si cand e cazul sa vorbim despre incredere, sinceritate,devotament !Si aici nu imi pare rau ca o folosesc]. Pun suflet repede in orice fel de relatie , si de la asta deriva si ca ma consum chiar prea mult pentru unele persoane , relatii sau certuri .[ceea ce ma fute tot pe mine nu pe altii . ] . Sunt geloasa si egoista cand vine vorba sa se atinga ce e al meu [ lucru sau persoana ] . -Las pe cei care ma cunosc sa completeze
-Imi place ca
: Stiu sa iubesc si sa apreciez ce am , sunt ambitioasa [ imi place sa duc lucrurile inceput la un sfarsit, chiar daca sunt doar in stadiu` de idee ],imi place sa lenevesc si sa ma cert cu fratemiu . Baietii cu ochi albastri adorabili !Imi place sa ii povestesc cainelui meu ce mi se intampla[e singurul care ma asculta fara sa ma certe sau sa zica la altii ]sunt dependenta de ''muzica la dus!'' sunt ... -Las pe cei care ma cunosc sa completeze-
-Urasc :
minciuna,sentimentul de mila pe care unele persoane il pot avea fata de tine [in loc sa aiba un sentiment de iubire sau afectiune macar , care in pana mea suna mai ok zic eu .] , frigul[desi el e singuru` care ne apropie], nervii pe care taicamiu si`i face atunci cand vreau sa ies in oras , respiratia lu` fratemiu ,faptul ca unii ma cauta doar cand au nevoie de mine sau sa ii ascult [in rest la dracul ! ] , nepunctualitatea, indiferenta[ e singurul sentiment pe care daca simt ca cine il are fata de mine ,iar acea persoana conteaza... ma taie pur si simplu ! Asa cum voi taiati un mar in 2 bucati nu chiar egale . ] .Urasc persoanele perfectioniste si pe cele proaste [ da nu alea care is din nastere ci pe cele care devin pe parcurs si nu isi dau seama. Le poti numi si tampiti ca tot aia e pentru ca ei nu isi dau seama . Se simt prea superiori ca sa se analizeze.] . Urasc ca cineva sa ragaie .Sa imi umble prin lucruri [ mai ales daca is parinti ] sa incerce sa ma ajute atunci cand fac curatenie [ pot si singura fratilor ! ]Oamenii cu sictir si pe cei ipocriti.Cand incerci sa ii deschizi ochii unei persoane si sa o faci sa isi revina dar ea nu asculta si sufera ca proasta ,atunci cand unele persoane nu apreciaza ce au , sunt indiferente si cred ca ii pot manipula pe cei care tin la ei[credeti-ma ca unii chiar reusesc]. Cand fratemiu se duce si paraste la taicamiu ce vorbesc cu lumea pe net !Sa fie luna plina [ pt ca nu pot dormi decat spre dimineata] Urasc ca uneori gandesc ca un robot ... !
-Ador
: Sa stau ore in sir sa ascult muzica [ cu ''ciocolata langa mine'' si cana de cafea ]. Ador sa ma trezesc langa prietenul meu , sa ma cert cu sorsa si sa ii dau palme la fund [ :| fuck man . cel mai tare fund pe care il poti vedea e al ei !] , ador sa stau la un film si sa beau vin fiert ,Silva Neagra rulzz , sa fac poze la orice tampenie sau persoanelor la care tin [visez ca 2 pereti din camera mea sa fie plini cu poze cu cei dragi ] , sa ma pun in gura cu mama [pentru ca eu mereu castig \:D/ ] , sa ma bat cu Camelia si sa rad cu ea si cu Edeea [ cele mai destepte si tampite persoane din viata mea ] , sa rad cu ele de taranii care intra in ''baruletul nostru '' sau de salbaticiunile de pe langa noi . Ador sa scriu la engleza si la romana .[ singurele materii care zic eu te ajuta sa le inveti in scoala -desi scoala creeaza numai ''tampiti'' - ]. Sa ii ajut pe cei care au nevoie de ajutor [fie material sau doar sfatuindu-i ] . Sa privesc cerul plin de stele sau de nori , incercand sa gasesc sute de forme .
-Copii din viata mea:Alex [ fratele mai mare ] , Kiki [ fratele cel mic ] , Andrei [ bebelozauru` din viata mea ] , Maddu [ femeia-barbat care e mereu langa mine ] Camelia [ fata mea nesigura pe ea mereu ] Edeea [geniul gastii noastre ] Mariana [ prietena care mi-e alaturi si de la 400 km distanta ] Ana [ cea mai pizda verisoara ! ]Pabby[alintatura de fiinta de care mi-e extrem de dor] Andy [ sora mea - nascute in aceeasi zi , in acelasi loc . Singura care imi intelege defectele pentru ca si ea le are ] . Claudiu C. [ prieten indiferent de ce ti se intampla si de ce e in jur .] Vatti [ singuru` baiat care imi sustine relatia cu Andrei ]


In cele din urma : Sunt aceeasi persoana de cand ma stiu , nu ma schimb de pe o zi pe alta, iubesc ce e frumos si ce merita iubit . Isi baga greu pula si de aceea are de suferit . [dar aici mai lucram ] .!

Un comentariu:

  1. Asa.. mersi ca ai dat chiar si detaliul ce tine de fundul meu. Ai uitat sa precizezi ca am cei mai superbi ochi :-":))
    Si inca ceva, "Cand incerci sa ii deschizi ochii unei persoane si sa o faci sa isi revina dar ea nu asculta si sufera ca proasta" .. ma incadrez si eu aici? :-?
    Si sa stii ca eu si bebelozaurul tau am citit impreuna ce ai scris si ne place, si te iubim !
    Kisses!

    RăspundețiȘtergere