6 ian. 2010

Scrisoare catre ...




Copilu` meu,

Te iubesc pentru că iubesc când mă iubeşti, că îţi iubesc buzele şi iubesc să aud când îmi zici că mă iubeşti şi iubesc când mă iei în braţe şi îmi zici că ţi-a fost dor de mine, pentru că suntem perfecţi şi frumoşi împreună şi chiar dacă pozele cu noi doi nu sunt reuşite, tot frumoşi rămânem, pentru că mă asculţi, pentru că eşti tu şi te iubesc pentru că mă iubeşti pentru ceea ce sunt, nu ce aş putea fi, te iubesc aşa cum eşti: saten, înalt, cu doi ochi mari şi albaştri, frumos, debil, pentru că sunt geloasă şi posesivă, pentru că eşti numai al meu şi sunt numai a ta, pentru că viaţa mea s-a schimbat alături de tine, pentru că mă muşti, mă ciupeşti, ma gâdili[stiind ca nu imi place sa o faci], pentru că pot sa îţi zic orice, oricând, pentru că şi tu la rândul tău eşti gelos, pentru că îţi poţi da seama de fiecare dată când am ceva, pentru ca nimeni nu mai e ca tine, pentru că mi se face dor de tine dacă nu te văd o oră, pentru că nu vrei să pari ceea ce nu eşti, pentru că nu mă minţi,i ndiferent de situaţie, pentru că mereu mă ierţi când fac vreo prostie, pentru că ţi-ar păsa daca aş păţi ceva, pentru că ştii să faci cartofi prăjiţi, pentru că ai grijă de mine necondiţionat, pentru că mi-ai zis mai demult că nu vrei să mă pierzi[si desi din pacate am trecut prin asta pot spune ca ma bucur ca s-a intamplat...pentru ca ne-am regasit unul pe altul ],pentru că îmi place cum zâmbeşti şi că îmi plac pozele tale chiar dacă nu iţi zic mereu, pentru că ne inţelegem uneori ca turcii, pentru că nimeni nu mă cunoaşte mai bine decât tine, pentru că atunci când mă întorc acasă de la întalnirea noastră mă gândesc la noi, pentru că ai fi in stare să îmi zici o mie de tâmpenii pe minut care m-ar face să râd, nu să te dispreţuiesc, pentru că m-ai duce în cele mai ciudate şi în cele mai plăcute locuri, pentru că aş vrea să mă mai trezesc lângă tine dimineaţa, pentru că mi-ai zis că o sa fiu soţia ta, pentru că atunci când mergi ai pasul mare şi grăbit şi eu mă chinui să te ajung din urmă, pentru că ea mă uraşte şi tu mă iubeşti, pentru că mă strângi atât de tare în braţe încât îmi iei aerul, pentru că lângă tine mă simt în largul meu, pentru că dacă ne certăm ştiu că ne vom împăca oricum, pentru că mi-ai dat ghiocei[culesi de sora ta],pentru ca ador cand dansezi langa mine,pentru ca ma enervezi psihic frate cand stai si te joci cacaturile alea de jocuri,pentru ca urli la mine cand nu mananc si cand nu ma imbrac gros, pentru ca esti uituc si uiti de existenta mea uneori,pentru ca ne plac aceleasi desene animate,pentru ca te intelegi cu mama iar eu cu sorta, pentru ca ... pentru că aş putea găsi mereu motive pentru care te iubesc. Şi te iubesc pentru că mă iubeşti,tăntălăule!

Cu iubire,a ta pacoste.:)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu