3 iun. 2010

Asteptari crosetate.

Putin somn si mult calm. Ganduri prafuite si suflet imbibat in soapte din praf despre viata.

O simpla intrebare si totul capata sens: ''Cum il vezi pe cel de langa tine? ''
Si odata cu asta un amalgam de sentimente si amintiri fug si parca se izbesc de peretii corpului incercand sa il scindeze si sa iasa afara, sa se faca auzite. Dar totul e mai bine inteles poate din priviri, vorbe nici atat dar scrieri cu siguranta da.

Cum il vad .?! Probabil odata inima mintea si ochiul sufletului nu vroiau sa vada cum e cu adevarat cel ce era. Dar acum stie si ea ce vrea de la un alt suflet.
-Il vrea si il cauta sa fie: sincer, sensibil, punctual, cinstit, curajos [sufletesc vorbind dar si fizic].. Capabil sa ma faca sa zambesc cand sunt suparata [si sa nu se supere ca is suparata..]. Sa nu se plictiseasca de noi si sa caute si el metode prin care sa facem cat mai multe lucruri impreuna. Sa aiba incredere desi asta se castiga[ma refer sa fie dispus sa invete sa aiba incredere in mine..]. Sa stie cand trebuie sa fim doar noi 2, noi doi si mai multi sau el cu baietii eu cu fetele.Sa nu fie delasator. Sa facem poze chiar daca suntem cei mai urati de pe Pamant.
Sa nu imi aduca un buchet de trandafiri de ziua mea ci sa imi rupa o floare de pe strada intr-o zi oarecare si sa mi-o puna dupa ureche. Sa ma gadile,sa ma ciupeasca,sa-mi puna piedica pe strada.Sa pot sa merg in parc cu el doar pentru a sari coarda.Sa alerge cu mine prin ploaie fara sa-i fie frica ca-si murdareste adidasii de firma.Sa ma tina de mana,sa ma ciufuleasca,sa ma traga de par,sa ma muste.Un baiat al carui zambet sa ma topeasca.Care sa ma stranga in brate, sa se uite in ochii mei fara a-mi spune nimic iar eu sa inteleg totul.Care sa aiba initiativa, sa ma conduca atunci cand am nevoie.Sa-mi dea mesaj chiar in timp ce suntem unul langa celalalt,care sa ma opreasca in mijlocul trecerii de pietoni doar ca sa ma sarute,sa danseze cu mine oricat de prost m-as misca,cineva care nu ma judeca dupa aparente.Pupacios si haios,care sa vrea sa mergem pe o strada a orasului a carei capat nu stim unde e.Cineva care nu se teme sa se rataceasca,o fata cu care sa ma duc la gara si sa se urce cu mine intr-un tren la intamplare.Sa arunce cu popcorn in mine cand mergem la cinema,care sa sa fie pregatit sa ma sperie cand vizionam un film horror,un baiat care isi doreste sa ma cunoasca,care isi da seama cat de complicata si ce fenomen anormal sunt.Acel cineva care sa ma recucereasca in fiecare zi,care sa asculte o melodie si sa se gandeasca la mine,care apreciaza un curcubeu,care se bucura cand e soare,un suflet caruia ii place mirosul primaverii,care vede dincolo de aparente. Un baiat cu care sa ma chinui sa fac clatite indiferent de cat fum ar iesi in bucatarie.Un baiat alaturi de care sa ii dorm in brate noaptea si sa se trezeasca cu o jumatate de ora mai devreme doar ca sa ma vada dormind,care sa ma trezeasca cu un sarut,care imi zice atunci cand gresesc si ma ajuta sa repar ce am stricat.Sa nu-mi zica "te iubesc" din prima luna doar ca sa ma bage in pat.Sa inteleaga ca ma supar din orice dar care stie sa ma-mpace.Un baiat caruia sa nu ii placa sa gateasca si pentru care sa ma straduiasc sa il scuteasc de chinul asta, chiar daca eu gatesc mai prost ca el,cineva pe care sa il consider cel mai frumos de pe pamant, netinand cont de defecte.Vreau un baiat caruia sa ii pregatesc un ceai fierbinte atunci cand e racit,pe care sa il sarut fara sa-mi fie teama ca o sa ma molipsesc,caruia sa-i tin minte la ce ora e programat la doctor si care sa nu se enerveze cand vin acasa tarziu.Sa inteleaga ca prietenii sunt importanti pt mine,ca uneori simt nevoia sa ies cu fetele in club sau cu gasca la un suc,cineva care da libertate atat cat sa nu ma simt sufocata si care e gelos cat sa simt ca tine la mine.Sa inteleaga atunci cand nu am chef sa ies din casa,care sa ma duca la el sa-i tina companie cand e urat afara sau sa vina el la mine.Un baiat care sa inteleaga ca ma tem de tunete si fulgere si totusi sa nu rad de mine, ci sa ma apare.Cineva la care sa tin atat de mult incat sa nu-mi pese cum se imbraca sau cu ce autobuz mergem spre casa,pentru care sa fiu in stare de orice dar sa nu imi ceara nimic,care sa stie ca il iubesc fara sa ii zic in fiecare zi. Sa fie tandru si romantic cu mine, sa imi respecte parintii,cineva caruia sa nu-i fie rusine sa iasa in oras cu familia la o pizza si un suc. Sa iubeasca animalele,pentru care sa ma trezesc la 6 sa-i plimb cainele atunci cand el e prea obosit,cu care sa ma duc vara la strand si sa se scufunde cu mine,cineva care sa ma sarute sub apa,cineva pe care sa sterg cu prosopul.Cineva care sa nu se uite dupa altele pe strada cand e cu mine de mana,care sa stie cand sa renunte la un meci pentru mine,care sa se bucure de bucuria mea.Sa se inteleaga bine cu prietenii mei, care sa nu se laude cu ceea ce are,ci sa se faca placut de ceilalti prin ceea ce este. Un baiat al meu. Un baiat care sa stie ca imi place sa ma joc cu zapada,care sa ma apere de bulgari, care sa se dea cu sania cu mine si sa cadem amandoi de pe ea pe la mijlocul partiei,care sa mearga cu mine pe varful unui munte doar pentru a vedea apusul,care vara la mare sa se inghesuie intr-un pat de o singura persoana doar ca sa poata fi cat mai aproape de mine.Un baiat caruia sa ii placa sa calatoreasca,care sa fie de acord sa vina cu mine in cele mai traznite locuri,care sa mearga cu cortul fara sa faca mofturi.Sa iasa cu mine in cluburi, care sa ma opreasca cu un sarut atunci cand vorbesc mult si aiurea.Un baiat care... ?! Nu stiu daca exista


Am invatat ca trecutul trebuie daramat ca sa poti cladi viitorul. [V. Andrei]

Un comentariu:

  1. Ab amicis honesta petamus


    "One should only ask from a friend what he is capable of."


    Cicero

    RăspundețiȘtergere