8 sept. 2010

Thank you, my everything !

Zile necioplite si zidite-n minti... tulburi de: certuri, dezamagiri, constatari aventuriere prin viata,delasari,pierderi prin spatiu.
De asta , o secunda din minutul vietii mi-a fost de ajuns sa
iti multumesc acum pentru tot. Pentru ca esti mereu acolo, langa mine, langa sufletul. Pentru ca tu ai stiut sa ma faci sa zambesc, pentru ca ai aparut din senin in ziua aceea calda de toamna si m-ai luat in brate. Pentru ca desi ce ne-a legat nu a fost un lucru bun, prietenia noastra e cea mai stransa de pe pamant. Pentru ca ma enervezi cand nu deschizi ochii dar eu sunt langa tine sa iti amortizez caderea. Pentru ca zilnic ai grija de sufletul meu. Pentru ca ai stat cu mine ore in sir , zile , saptamani si ani pe caldura , vant, ploaie si ger. Pentru ca imbratisarea ta imi alina durerea. Pentru ca iti ador ochii aceia imensi care emana iubire si incredere. Pentru ca indifirent de toanele mele , nu m-ai parasit. Pentru ca ne batem , ne certam , si apoi iar ne iubim si mergem acolo, pe banca si stam la povesti. Pentru ca imi asculti durerile si gandurile chiar daca tu poate esti mai suparata ca mine. Pentru ca ai stiut sa ai incredere in mine si in acelasi timp mi-ai castigat increderea. Pentru ca esti singura persoana pe care nu o pot lasa. Pentru ca atunci cand iti simt lipsa ma simt cea mai singura persoana de pe pamant... dar mi-e de ajuns sa iti aud vocea si ma linistesc.Pentru ca esti aiurita, indecisa si nebuna .Pentru ca ne intelegem din priviri. Pentru ca radem pana si de cele mai tampite subiecte sau glume pana ne dau lacrimile. Pentru ca faci tampenii care ma enerveaza dar ma si amuza. Pentru ca impartim pana si cea mai mica firmitura de viata. Pentru ca ti-ai deschis sufletul in fata mea si m-ai primit in el. Pentru ca indiferent de distanta nu uiti de mine. Pentru ca esti tu, pestioaica mea .

Imi rulez inima si ii dau foc. Tie ti-o dau sa o fumezi pentru ca stiu ca e in siguranta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu