6 mai 2010

Se poate numi sfarsit ?


Nu vreau sa il numesc asa.Nu pot sa accept un capat de drum . Mereu am fost unul langa altul . Cand soarele apunea, o noua zi rasarea pentru noi. Mereu unul langa altul , desi diferenta de varsta era oarecum mare. Un al doilea tata ai fost si esti pentru mine. Un sprijin la greu, o a doua inima in cazul in care a mea e lovita.Un umar cald si o imbratisare la nevoie, o portita spre destainuire, o armura in caz de pericol .
Dar, tu, fratele meu, mai tii ?
-Mai tii minte cand eram mici si ma luai cu tine peste tot ?
-Mai tii minte ca abea asteptam sa vii acasa?
-Mai tii minte cum tu ma aparai pana si de tata ?
-Mai tii minte cum chinuiam gainile lu` bunica?
-Mai tii minte cum furam strugurii si il manjeam pe bunicul pe fata cu zeama lor cand dormea?
-Mai tii minte cum ma leganai pe picioare vara in gradina si imi spuneai povesti?
-Mai tii minte cand iti furam din dulciuri dar tu nu te suparai ?
-Mai tii minte cand te-am prins ca tu esti Mos Craciun si am plans, dar m-ai luat in brate si ai zis ca el te-a rugat sa imi pui cadourile pentru ca se lovise la un picior? ...Doar doar sa nu sufar eu .
-Mai tii minte cand veneai acasa de la treaba, si imi faceai micul dejun? Hm... delicios ![Mi-e dor]
-Mai tii minte cum radeam de verisori cand erau certati de parintii lor?
-Mai tii minte cand te-o muscat cainele si plangeam mai tare ca tine?
-Mai tii minte cand disecam broastele ?
-Mai tii minte cand l-ai batut pe ala si... pe ala cand ai aflat ca si-au batut joc de mine?
-Mai ti minte cum ma carai in carca pana la izvor ?
-Mai tii minte cum furam fructe din livada si am fost prinsi si am fugit de ne-au iesit ochii?
-Mai tii minte ca m-ai invatat sa joc fotbal ?
-Mai tii minte ca ma tineai in brate, ma mangaiai si imi promiteai ca va fi bine, in timp ce pe fundal se auzeau doar tipete si batai ?
-Mai tii minte cand am plecat de acasa si am dormit la Andrei T. ?
-Mai tii minte ca adormeam imbratisati de frig ? Nemancati si cu ochii in lacrimi?
-Mai tii minte cand ma plimbai cu masina?
-Mai tii minte cand ai venit cu ea acasa si ma tratati ca pe copilul vostru?
-Mai tii minte cand s-o nascut asta mic? Ce fericit erai ca ai un frate !!!
... Apoi am devenit 3... Mereu impreuna indiferent de timp, loc si vreme. Mi-ai fost alaturi indiferent de distanta, de greutatile pe care le intampinai. Eu nu pot fi la fel de mandra de mine fata de cum is de tine. Imi cer scuze pentru momentele in care, fie cu capul in alte parti , fie doar lasand timpul sa treaca , nu ti-am dat macar un mesaj in care sa te intreb ''Ce faci?'' ''Esti bine?'' ''Ai ce manca''? - Desi stiam ca tu mereu vei zice de bine, ca sa nu ne ingrijorezi.
Acum, imi dau seama cata nevoie am si voi avea de tine !Aceasta cumpana ne-a intunecat zilele, noptile ni le-a facut albe. Dar cum ziceai tu: ''Unde-s doi puterea creste!''
Un sprijin neconditionat, din suflet ! De asta. Cu inima si sufletul iti cer sa ramai !
La bine si la rau impreuna. !

3 comentarii: