16 mar. 2010

Dor hai hui ...

Atata timp una langa cealalta, dar totusi ne-am lipit asa greu. Eram ca doi poli care se resping ... Mai tii minte ? Cate certuri? Cate faze nasoale facute ? Dar pana la urma ... Imposibilul a devenit posibil nu ? Si ce ne-a lipit? Un rau necesar, resentimentele lasate deoparte, suferintele si nevoia de comunicare .
Copile... astazi faci 17 ani ! Primul an in care sunt langa tine ca si prietena. Nu te mai pup cu invidie sau ura, astept cu nerabdare sa adormi pe pieptul meu cantandu-ti la multi ani.
Mi-am uitat sufletul in tine, care sufera necunoscut de nimeni decat de tine, si mintea, care se zbate dornica de ceea ce imbecilii din jurul meu ignoreaza pana si cu numele? Normal ! E cel mai sigur loc in care s-ar putea reface. De aceea:
-iti doresc tot ce e mai bun din lume !
- cat mai mult optimism, perseverenta, vointa.
- suferinte cat mai putine si dusmani multi ca sa poti sa ii infrangi pe toti.
- prieteni cat mai putini dar adevarati ! suflete pereche indiferent de sex...
- o prietenie solida si lungaaa intre noi .
- minte aerisita si vezi un pic cu naivitatea ! da-o dracu` !
- cum la sfarsitul unei vieti ramane prietenia asa si la sfarsitul prieteniei noastre sa ramana viata !
- sa-ti fauresti un suflet nou in care sa ramana doar ce-i bun ! sa iti poruncesti drumuri noi. !
- in ceasurile grele sa nu ii mai alungi de langa tine pe cei carora le pasa !
-
iti multumesc pt ca ma accepti asa cum sunt cu tot cu defecte si calitati.
- pt ca indiferent de vreme si distanta vii la mine, numai numai sa imi fii aproape.
- pt ca impartim si ultima firimitura de mancare,desi amandoua suntem lihnite.
- pt ca savurez din tine si ultimul fum ... de praf !
- pt ca odata sau de mai multe ori, pe inserat una dintre noi tot zambea datorita celeilalte .
- pt ca atunci cand esti suparata is si eu, iar cand esti vesela is si eu.
- pt ca un weekend fara tine e ca o zi fara aer . nu ma simt in largul meu daca nu te vad, nu te simt, nu te miros. iti stiu toate miscarile,toate obiceiurile, toate dorintele.
- pt ca ai fost acolo, candva cand toti au fugit !
- pt ca imi stai ca si model desi afara is -20 de grade !
- pt ca ai o inima imensa, care iarta, suporta, iubeste si amageste !
- pt ca abea astept sa n-ai de ce sa pleci si sa ramai mereu langa mine.
- pt ca inca nu m-ai invatat cum e fara tine si nici nu vreau sa aflu.
- pt ca am o viata perfecta doar cand sunt langa tine . uneori doar in vise . dar altii nici atat nu au !
- pt ca ma faci sa ma simt mandra de tine cand iei decizii corecte .
- pt ca radem ca nebunele pana facem pe noi .
- pt ca pe mine ma iubesti iar pe el il doresti desi stii ca nu il suport !
- pt ca esti tu insuti indiferent de vreme ! mereu trebuie sa insoresti ziua . !

Mirosind a 17 ani, culegand 17 idei si 17 fumuri de tigara ...
[Vama veche- 17 ani ]

Un comentariu: